Маркетолог – і аналітик, і провісник, і порадник, і стратег
Сучасним компаніям, будь то величезні корпорації з багатотисячними штатами або маленькі підприємства-стартапи, досить складно вижити на постійно конкуруючому ринку і втримати свої лідерські позиції серед споживачів. Але якщо заручитися професійною підтримкою досвідченого маркетолога, діяльність приноситиме очікувані результати, а користувачі послугами чи продуктами будуть завжди задоволені.
Для того, щоб стати маркетологом, потрібна деяка підготовка:
- Спеціальна освіта, що надає базові знання та навички з маркетингу. Це не обов’язково повинен бути саме вищий навчальний заклад, адже на сьогоднішній день існує численна кількість курсів, семінарів та майстер-класів, на яких можна дізнатися багато цікавого про маркетингові інструменти та ситуацію на ринку в цілому.
- 2. Вміння прогнозувати основні показники діяльності. Це досить важливий скілл, від якого дуже часто залежить успіх компанії. Адже одне неправильне рішення – і підприємство в кращому випадку втратить багато коштів, а в гіршому – постійних клієнтів та лояльність з боку споживачів. Маркетолог повинен вміти передбачати результат своїх рішень та визначати найоптимальніші шляхи досягнення загальних цілей компанії.
- 3. Вміння працювати в команді. Це також не менш важливий момент, адже при злагодженій командній роботі можна досягти значно більшого, ніж роблячи щось самостійно. Якщо в компанії передбачено окремий відділ маркетингу, тоді спеціалісту доведеться погоджувати всі свої ідеї та рішення не лише з керівництвом, а й зі своїми колегами. Тому маркетолог – це командний гравець.
- 4. Впевнені керівницькі здібності. Кар’єра може стрімко зростати, а тому окрім того, щоб закінчити курси маркетингу в Львові, не зайвим буде також отримати деякі управлінські навички. Кваліфікований спеціаліст повинен не лише вміти правильно організувати свою роботу, а й скоординувати задля досягнення загальних цілей робочі процеси інших.
- 5. Постійне удосконалення своїх знань та навичок. Сфера маркетингу дуже швидко розвивається, чи не щоденно з’являються нові інструменти, підходи, відкриття, за всім цим потрібно постійно слідкувати і безперервно впроваджувати новації до свого ремесла.
Робота маркетологом: де старт?
Для початку своєї кар’єри маркетолога варто підшукати для себе надійного наставника. Це може бути і вчитель на курсах під час навчання, до якого можна в потрібний час звернутися за порадою та почути відповіді на всі цікавлячи питання. Або досвідчений практикуючий маркетолог, який за роки свого професійного шляху вже досяг певних висот і якому є чим поділитися з “підростаючим” поколінням.
Можна влаштуватися на посаду помічника маркетолога і почати знайомитися з цією професією поступово, виконуючи чітко визначені завдання від керівника. Є й інший більш ризиковий та складний шлях – з головою поринути у робочі будня маркетолога, несучи повну відповідальність за свої рішення та стратегічні розробки. У будь-якому випадку, працюючи маркетологом, буде можливість розвиватися відразу в декількох сферах одночасно: і продавець, і аналітик, і психолог, і креативщик.
Шляхів для професійного розвитку предостатньо, а способів опанувати таку перспективну професію ще більше, адже для тих, кого цікавлять курси інтернет маркетингу Львів пропонує безліч варіантів на різний смак і бюджет. Найскладніше і найголовніше – це почати.